14 november 2009

En Ullis på strålande humör i dag

Hejsvejs

Helg men d känns inte, blev väckt redan 7.30 av Cindy som hade tråkigt... som vanligt.

D är mörkt som f...n och vräker ner regn :(

Va ska man göra? D är såå tråkigt så jag vet snart inte vad jag ska göra. Lagom när d har torkat upp så börjar d regna igen, f...n va jag känner mig på uslet humör idag.

Näää nu vill jag ha massor av snö och strålande sol och så vill jag julpynta så d blir lite mysigt:)

Ska sätta fart med allt som ska göras här nu sen får man väl lägga sig i ett bad och dra en filt över huvudet i soffan sen och glo på dumburken :)

Ha en skön lördag ni som gillar regn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...