12 november 2009

Första omgången klar

Godmorgon

Känner mig rätt så pigg för tillfället men hade grus i ögonen när klockan ringde.

Har fixat och donat här nu så nu är första omgången här hemma klar :)

Selma har inte klivit ur sin korg än och My och Electra sover men My va snabb ur sängen idag :)

My har flyttat sig från sängen till korgen i hallen så idag fick jag bädda i tid :)

Valparna har röjt här på morgonen men nu sover dom som stockar.

Jag ska straxt åka och jobba och sen ska jag vika tvätt och ta en promenad med dom stora hundarna. I kväll ska dom stora få bada och dom små tänker jag bada i morgon :)

Så skönt att d är fredag i morgon och denna helg får vi hoppas blir lite lugnare än förra helgen, men har en ny annons i tidningen i morgon så vi får se om helgen blir lugnare eller inte :)

Nu ska jag dricka kaffe och läsa tidningen innan jag sticker.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....