28 november 2009

Julstök

Godkväll

Här har vi röjt och städat och satt upp stjärnor och ljusstakar hela dagen. Tog en fika i mellan stöket då pappa och Mats dök upp och hämtade vårat skåp vi haft i köket.

Sen tog vi en sväng till Rusta för att köpa lite golvmedel och lite ljus som saknades här hemma. Fick för mig att jag inte skulle ha min blåa ljusstake i fönstret i köket då jag är allergisk mot rött,grönt och blått, vägrar att ha dom färgerna till jul :) Så i alla fall så köpte jag en vit i trä och kommer hem och ska testa den då är de stendöd *suck*.

Thomas åkte tillbaka till Rusta men då hade dom stängt, så i kväll får jag stå ut med blått *hua* så får vi byta den i morgon.

Nu är i alla fall allt städat här och allt klart, valparna sover som stockar då dom hjälpt till och julstökat hela dagen och då ska ni veta att allt tagit dubbelt så lång tid med deras hjälp :)

Nu ska jag bara njuta av alla ljusen och kvällen :)

Min nya vita tomte som sitter i en stor lykta

Nya skänken som tillhör vårat bord vi har

Casper börjar bli trött

Cleo Cindy the frog och Casper Julljus som är för fint för att eldas :)
Idiotisk uppfinning, innan jag vecklat ut den hade den gått sönder.
Dom här lyktorna hittade jag på Jysk igår
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...