13 november 2009

Roligt ute i löven

Godmorgon

Äntligen är den stora dagen här igen :) :) FREDAG :)

Idag är jag ganska pigg men skulle nog bli mycket piggare om solen visade sig. I går va den framme i kanske 5 min. sen va d åter ett mörker hela dagen men d är ju inget ovanligt längre.

I går sprang vildarna lösa överallt här på efm. så tungorna hängde sen gick vi ut så dom fick kuta av sig ute och dom har såå roligt i lövhögarna och inte är dom nå rädda :) Riktiga tuffingar alla 3 :).

Nu sover dom som stockar och även dom stora, My har som vanligt inte klivit ur sängen än :)

Selma har förflyttat sig från korgen i sovrummet till sin korg i vardagsrummet och Electra ligger i hallen.

Jag ska snart åka och jobba sen ska jag bada valparna, sen ska jag bara ta d lugnt.

I helgen ska vi bara ta d lugnt och slappa, ska bli skönt :)

Nu ska jag ta lite mer kaffe innan jag sticker så jag avslutar för dagen.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....