22 november 2009

Soffbord

Godkväll

Passar på att blogga en snabbis nu innan maten är klar. Idag har d som vanligt varit full fart.

På förmiddagen röjde valparna i köket medans vi torkade lite damm, tvättade och fixade.

Sen satte vi fart till Nisses för att kolla in ett nytt bord till vardagsrummet.

Vi va en sväng dit redan igår och hittade ett bord,men som vanligt så får jag alltid sån beslutsångest :) Men d blev d bordet vi kollade på i går i alla fall. Är så svårt med bord då alla bord idag är så låga och jag vägrar att ha ett sånt bord.

Men nu så har vi ett lika högt som vi hade men kortare och d va d jag ville ha då vi har hörnsoffan. Sen blev de 2 ljusslingor med svarta små blommor som man kan ha året om.

Nu har vi nyss varit ute i spöregnet med dom stora hundarna och straxt ska vi käka sen bara njuta av kvällen.

Ha en skön kväll mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....