06 november 2009

Friska valpar

Hej

Nu så har vi besiktat, vaccinerat och chippat valparna :)

Alla är fullt friska :) :) Allt gick bra men dom va måttligt uttråkade av att sitta i buren, och chippet va inge kul att ta, men jag förstår dom för fy va äckligt stor nålen är :( och Cindy stackarn råkade ut för den nålen 2 gånger då chippet hamnade utanför tyvärr.

Men nu så har dom ätit och sover som stockar. Jag är där och petar på dom lite då och då, jag har tyvärr lite noja när d gäller vaccinering efter d som hände Basse (1 i förra kullen) så jag vill bara se att dom är ok, men än så länge har ingen reagerat i alla fall och jag kan bara hoppas att d fortsätter så.

Nu är d i alla fall fredag och jag bara njuter.

Nu ska jag babbla med min vän som just ringde:)

Ha en bra dag//Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...