12 april 2009

Vilken dag

Godmorgon på er, sorry blev sent igår så jag orkade inte starta datorn när jag kom hem.
Vi hade i alla fall en kanon trevlig dag hos syrran. Strålande sol och varmt, god mat
och trevligt sällskap.
Tack syster för en trevlig dag :)
Hundarna sov som stockar när vi kom hem, dom är inte vana att vara ute så som igår :)
Här kommer lite kort från gårdagen, mest på hundar :)
Electra fick påskfjädrar i tofsen.
Likaså Selma
My njuter på ute på altan
My myser med Johanna
Selma vilar i skuggan
Leo och Lucky vilar i soffan ute

Fanny spelade fiol för oss (hon är så duktigt)

Kolla in va syrran hade på bordet, tyckte den va sååå söt :)

Basse kom oxå och hälsade på :)

Idag ska vi kasta ut 2 garderober så vi får mer plats i hallen.

Återkommer senare idag.

Uppdatering kl: 18.40

Nu känner jag mig såååå nöjd :)

Idag har vi gjort något som vi bara dragit på en längre tid.

Först så flyttade vi micron från bänken till ett skåp.

Rörigt blev d då vi va tvungen att dra fram kylen för att ta strömmen bakom den.

Sen åkte garderoberna i hallen ut då dom tog en del plats.

Så skönt att dom är väck nu :)

Maxi blev trött av att se oss hålla på :)

Efter d så dammsög vi och skurade alla golv, sen åkte T och hämtade tapetbordet

medans jag badade 3 skitiga hundar :)

Nu har jag duschat, hundarna sover och snart ska jag inta liggläget i soffan.

Ha en härlig kväll

1 kommentar:

  1. Hej Ullis! Tack själv. Det var en riktigt trevlig dag/kväll.
    Jag kan tala om att Leo & Lucku också som stockar igår kväll. När jag skulle ta ut dem för sista kissen stirrade de på mig som om jag vore tokig.
    De fick visserligen ett extra "arbetspass" eftersom Johanna och en kompis till henne tog ut dem på "hoppträning" efter att ni åkt hem. Kanske tur för dina hundar att ni redan åkt annars kanske de hade fått hoppa hinder också. Ha en bra dag! Kram Ingela.

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....