23 april 2009

Underbart väder

Har precis hängt ut tvätten är så härligt när man kan göra d, den luktar ju så gott
och torkar så fort då :)
I går kväll va Teija här och lämnade en biabädd, den la My beslag på på en gång :)
Tack Teija :)
My ser lite less ut på mig som bara ska störa och ta kort hela tiden hehe
Electra ställde så snällt upp på kort, hon som inte gillar d annars.
Idag ska jag inte göra nån ansträngning alls (mer än att jobba då)
känns som jag gjort mitt för denna vecka nu :)
På lördag är d hundutställning här i Västerås och självklart ska jag dit och
titta och shoppa :)
Måste ha balsam och lite snoddar sen ska jag nog köpa en ny kanin till My
som Selma lite då och då tuggar sönder då ingen ser :)
Har lagat den några gånger nu :)
Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund innan d är dags
att gå ut med hundarna.
Ha en härlig dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...