14 april 2009

Gäsp gäsp gäsp

Åhhhh va trött jag är, inte bra att vara ledig så här många dagar.
I morse gick T ut med hundarna vid 5 tiden då han jobbar förm. denna vecka.
Nått skit va d med porten så d gick inte att låsa upp så han väckte mig med att kasta nått på fönstret. Sen kunde ja inte somna då jag låg och lyssnade på Selmas mage som lät
då hon inte åt nått igår hehe.
Nu har jag grus i hela ögonen och skulle hur enkelt som helst kunna gå och lägga mig igen.
Måste ha mer kaffe, vi hörs senare när jag vaknat.
Uppdatering kl: 16.00
Så nu har jag vaknat till lite mer i alla fall, har varit trött hela dagen, kanske är d vädret
då man nu blivit bortskämd med sol :)
I morgon får jag i alla fall sova ut lite då jag är ledig :)
Har inte gjort så mycket mer idag än att jobbat sen la jag mig faktist i solariumet och slöade en stund och d va rätt skönt :)
Nu har jag gett doggarna mat och straxt ska vi gå ut med dom.
Sen blir d käk och tv, mycket mer orkar jag inte denna dag.
I morgon ska jag börja förbereda lite för tapetseringen som vi ska fixa i helgen :)
Nu är d dags att gå ut, vi hörs i morgon
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Hej gumman, jobbade idag när du messade men jag är ledig på torsdag och fredag du kan väl höra av dej på förmiddagen nån av dagarna....

    kram Eva

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...