19 april 2009

Äntligen

Hej mina vänner
Nu så är d äntligen klart i köket,tapetseringen va ju klar i går kväll.
Idag har vi satt lister och satt upp allt på väggarna, målat hyllor och
varit till Rusta och köpt nya gardiner.
Panelgardinen som va brun gick inte att ha då den försvann i tapeten
så d blev vita panelgardiner i stället :)
Har nyss skurat alla golv så nu väntar jag på att d ska torka,
har även tvättat hundarnas alla filtar och dynor så nu är
d bara hundarna som ska bli rena kvar.
Ska straxt ge hundarna mat sen ta en promenad sen åker dom i badet.
D är sjukt att jag måste bada dom så ofta nu men är väl för att d
är så dammigt och torrt ute nu.
Efter deras bad är d min tur att njuta av d lilla som är kvar på denna helg :)
Ska lägga mig och bubbla och bara ta d lugnt.
Lovar att komma tillbaka snart och sätta in kort så ni får se hur d blev.
Uppdatering kl: 17.45
Så nu är hundarna badade och har varit ute.
Här kommer lite före och efter kort på köket.
Gula tapeten som jag INTE gillade :)

Klart med nya tapeten, och nytt bord sen förra bilden togs :)

Åt andra hållet i köket
Är jäkligt nöjd faktist :)
Köksgången
Nu är d bara taklister som ska upp och en list vid en bänk, men d får vänta
tills nästa helg.
Nu ska jag bubbla sen käka.
Ha en härlig kväll

1 kommentar:

  1. Snyggt. Du gillar inredning ser jag. Du får komma till mig och handla nån gång.

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...