13 april 2009

Ibland undrar man varför man skaffar djur

Sov ut riktigt länge i morse, d va sååå skönt.
När vi kom upp så hade Maxi spytt och d va lite överallt, d vi INTE märkte
va att han av någon anledning hade spyer under hela magen (han har lång päls)
så han gick ju runt lite överallt med magen kladdig innan jag märkte nått.
Så jag fick börja morgonen med att bada honom och så fick vi skura golven här idag igen :)
I sånna stunder undrar man varför man har djur?
Men tur tanken går över fort :)
Tog en sväng till skopunkten i dag då jag alltid har problem på våren med va jag ska ha på fötterna.
För tidigt för sommar skor och för varmt med stövlar och gympadojor gillar jag inte.
Så jag hittade ett par ballerina med en lite klack, svarta med nå spännen i fram.
Perfekt att ha nu så länge d är värme.
Sen åkte vi en sväng förbi Mys uppfödare och fick kaffe innan vi åkte hem.
Nyligen tog vi en sväng med hundarna och plockade lite videkvistar (så fint att ha i en vas)
Nu ska jag bara ta d lugnt och slappa och i kväll kollar vi väl på nån film.
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...