15 april 2009

Ledig dag

Som vanligt när jag är ledig så går d i ett :)
Idag har Thors kök varit här (dom vi köpte köket av) då vi måste ha en ny ljusrampslist
där micron satt, sen ska vi ha sockel i stället för lister under skåpen mot golvet nu.
Så om 2 veckor är d klart och dom kommer hit och monterar d.
Har nyss varit ute med doggarna och äter nu en sen frukost (inget ovanligt)
när d gäller mig, frukost är d sista jag äter :)
Ska straxt vattna blommorna sen sätta fart och plocka ner från väggarna i köket.
Få se om vi även hinner att plocka bort listerna idag för då kan jag betsa dom så är dom klara sen :)
Längtar tills helgen nu så vi får tapetsera :)
nu har jag inte tid att sitta här ska sätta lite fart här nu.
Ha en härlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....