10 april 2009

Vilken början på dagen

Sov till 10 idag, va rätt skönt att få sova ut :)
My och Electra blev osams i sängen och självklart så hamnade ju jag i mellan
och fick mig ett fint bett i handen av My, har nog aldrig sett My så arg.
Hon säger aldrig ifrån till Electra, men denna dag gjorde hon d :)
Känns konstigt att skriva här hehe, är så van vid andra bloggen.
Här kan jag spara mina inlägg utan att publicera dom och d är bra
då jag vill kolla stavning och så innan jag lägger ut den.
Jag behöver inte heller betala och lägga upp korten här innan jag
lägger ut dom på bloggen, utan här tar jag korten direkt från min
dator och lägger in dom i bloggen. Så de blir nog bra här bara jag vänjer mig.
Här sparar oxå bloggen automatiskt under tiden jag skriver så jag slipper skriva
om om d skulle vara nått :)
Den andra bloggen kommer att ligga kvar ett tag innan jag tar bort den helt.
Fick en frågan ang. priset på Mys klippning.
D kostade 400:- och då badade jag henne själv men d ingick kloklippning
och plockning av öron och d tog 2.5 timme så d tycker jag är ett bra pris :)
nu ger jag mig med skrivandet för stunden och ska göra lite nytta här hemma.
Tittar säkert in lite senare sen idag.
Ha en bra dag så länge
Uppdatering kl: 14.00
Kolla vad jag upptäckte när jag gick ut idag :)
Kärleksörten jag fick av mamma har börjat bli grön :)
Selma njuter som vanligt ute i solen
My njuter oxå :)
Nu håller T på att byta till sommardäck sen ska vi åka iväg och städa bilen invändigt :)
Uppdatering kl: 17.00
Nu så har vi dammsugit och torkat damm i bilen :)
Skönt när d är gjort.
Hundarna har fått mat och vi har nyss varit ute så nu har vi gjort vårat för denna dag.
Nu väntar vi på att maten ska bli klar sen ska jag ta en dusch sen blir d soffan i kväll och bara slöa och slappa.
Ha nu en fortsatt bra dag//kväll mina vänner

2 kommentarer:

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....