30 april 2009

Valborg

Så då va d äntligen torsdag och sista dagen att jobba för denna vecka :)
Idag strålar solen från en klarblå himmel och d är lite varmare än igår.
När jag jobbat klart för dagen så ska jag bara ge hundarna mat sen åker vi ut till landet.
Ska bli såå skönt att komma ut dit, då d är så härligt tyst där ute jämfört med här.
Hundarna vet redan att vi ska åka så dom väntar och väntar :)
Dom kommer vara smått hysteriska när d väl är dags då dom älskar att åka bil och framförallt
älskar dom att vara på landet där man kan kuta fritt utan ett tråkigt koppel :)
Finns ju bara en nackdel och d är kohagen där hundarna gärna passar på att vara då man vänder ryggen till *s*
Sen kan man stå och ropa hur mycket som helst men då har hundarna skit i öronen haha.
Finn ju en del koblajor där som man gärna rullar sig i *pust o stön*
nu avslutar jag för idag, ska ta ut hundarna nu.
Få se om jag testar att blogga från mobilen i morgon annanars så lovar jag att blogga
lördag när vi kommer hem igen.
Ha en härlig valborg mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...