27 april 2009

Kort vecka

Härligt med en 3 dagar vecka igen :)
Känns inte så jobbigt att d är måndag när man vet att man inte jobbar full vecka.
Här är så lugnt och skönt just nu, hundarna ligger utslagna och sover
och jag sitter här och bloggar.
Straxt ska jag ta en sväng till Rusta och handla lite och sen in på apoteket
och köpa fästinghalsband till hundarna, jag hoppas verkligen dom kan ha dom
då jag vet att vissa hundar inte klarar av dom.
Sen åker jag direkt och jobbar och sen blir d en sväng till Jysk där jag ska köpa
ett större parasoll och sen en duk till bordet ute.
Nu ska jag ta lite kaffe innan jag ska iväg.
Avslutar med ett kort på hundarna och som vanligt så tvättar Electra My :)
Ha en fortsatt härlig dag//kväll

2 kommentarer:

  1. Hej...du vet att de där halsbanden har starka kemikalier i dem. Hundar kan bli mycket allergiska och tappa päls och må dåligt. Det här med bloggen så ville jag se om du visste att du inte behöver centrera texten. Bilderna du lägger upp väljer du om du vill ha centrerade. Texten blir som bättre om du väljer att lägga dem till vänster och bara låter texten flyta på som den ska...bara ett tips. Lät som värsta lektionen men det var inte meningen;) Kram och ha en fortsatt trevlig vecka.Malin

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Ja jag vet reaktionerna hundarna kan få av halsbanden. Har hört dom som har hund där dom funkar och dom som har hundar som reagerar. Reaktionen och klådan brukar komma innom några timmar, mina har Än inte kliat sig något så jag hoppas verkligen d funkar :)
    Ska testa att lägga texten till vänster och se om d funkar bättre, bra att du ger mig tips när du kommer på något, d uppskattar jag.
    Tack vännen
    kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...