29 april 2009

Fått lite gjort idag

Har ju haft min lediga dag så lite har jag fått gjort.
Fick hem änglatrumpeterna igår så dom har jag fyllt på lite ny jord på
och gett dom blåkorn.
Sen har jag solat (solarium) för här har inte solen tittat fram nått idag.
Nu har vi nyss varit ute med doggarna och så duschade jag av ben och mage på dom
då dom som vanligt va något dammiga.
Nu är T och handlar lite grillkött och köper vin till morgon dagen och till fredagen.
Hörde Syster att även ni dyker upp på fredag :) trevligt :)
Så på fredag är vi nästan alla samlade utom en syster och hennes 4 doggarn, men hon bor ju en bit bort för att bara dyka upp sådär.
Nu dök T upp så jag ska hjälpa honom med maten sen blir d slappa i soffan
Hörs i morgon igen
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...