17 april 2009

Äntligen fredag

Så skönt att d är helg igen.
Känner mig helt slut, men d beror väl på att man fixat och dona en del nu
innan tapetseringen.
D här ser väl roligt ut..... NOT

Fy F...n vilket skit göra, jag lovar er att d tog tid, men nu så är d äntligen gjort :)

Började 11 i går på förm. och vi var klara kl 22 då några uppehåll för käk och ut med hundar.

Tapeten satt vill jag lova.

Hundar är ju flockdjur så dom låg ju mitt i allt när vi rev tapet.

Inte brydde dom sig heller att d rasade tapet på dom haha.

Electra är smart och håller sig undan, värre med dom andra :)

My frös och Selma ville ha närhet, så hon la sig på My:)

Nu ska jag åka och jobba sen ta en promenad med hundarna sen blir d spackling.

Ska även måla dörrposten i kväll och passa på att olja in köksbordet.

Så vi har att göra hela dagen och kvällen :)

Återkommer i morgon med lite kort på hur långt vi kommit.

Ha en härlig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...