16 april 2009

Renovering

Godmorgon
I går så satte jag fart med att förbereda köket för tapetsering :)
Plockade ner allt från väggarna och målade golvlisterna så nu är d färdigt i alla fall.
Senare på eftermiddagen ska jag börja riva tapet sen när d är klart
blir d spackling, måste även måla dörrhålet där färg är bortskavd.
D är såå kul att hålla på och så roligt när man ser skillnaden mot för va d va innan.
Satt och kollade på kort igår hur d har sett ut här, d är så man inte fattar hur
man kunnat ha d sååå.
Kolla här vardagsrummets tapet och golv (sterilt)

Efter renovering, synd bara tapeten inte gör sig på bilden (den är mörkare)

Ena toaletten före (gräslig)

Toan efter renovering

Kolla in kaklet (hua)

Efter renoveringen

Är d någon här som vet hur man får korten att lägga sig under texten man skriver???
Även om jag markerar där kortet ska lägga sig så lägger sig kortet längst upp ovanför texten?
Plus att texten då får för stora mellanrum?
Blir galen på detta snart då jag får sitta och dra ner korten under texten.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen..jag kom på en sak:) Om vi lägger in bilderna vi tänker ha med först och sedan skriver så har vi fixat problemet. Kram och tack för att du uppskattar min blogg. Nu fick jag tillfälle att se hur du har det och jag kommer snart tillbaka igen. Jättekul att se hur du har det också.

    SvaraRadera
  2. Jaaa d borde ju funka :)Ska testa d i morgon när jag skriver bloggen:)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....