22 april 2009

Nöjd med mig själv

Måste vara vårkänslor :)
I går kväll så putsade jag fönstren i ungarnas rum, vardagsrummet
och i sovrummet och duschade alla blommorna som stog i fönstren.
Idag har jag duschat alla stora blommor som står på golvet
och putsat utsidan av vardagsrums fönstren :)
Sen har ja även tagit bort presseningen från möblerna ute
och städat av ute.
Titta va jag hittade under utemöblerna.

Mina smultron som börjar bli gröna :)

Få se om även jordgubbarna tar sig nu när dom får komma fram i solen :)

Nu känner jag mig såååå nöjd när alla fönster är rena och alla blommor är duschade.

Har nyss solat och tagit en dusch och snart kommer Teija hit så vi ska fika.

Sen blir de en promenad med hundarna och kvällen ska jag tillbringa i soffan :)

Idag är d varmare ute och även solen tittar fram i emellanåt :)

Nu ska jag förbereda kaffet till Teija kommer.

Ha en härlig fortsatt dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....