24 april 2009

Nisses

va fredagen åter här, är d skönt eller är d skönt??
Jag njuter i alla fall :)
Vi har nyss käkat en pizza och druckit en kall öl (mums)
Innan dess tog vi en sväng till Nisses då jag skulle kolla på en större Biabädd
så både Selma och My får plats då dom gärna vill ligga nära varandra.
D va lite skillnad på pris från andra ställen kan jag säga,
så nu får båda plats och My fick den andra biabädden i köket i stället.
Självklart så går d fasiken inte att åka därifrån utan att handla d man ska,
dom har ju sååååå mycket roligt där :)
Hittade nya ljuslyktor i turkost så d blev 2 stycken till vardagsrummet.
Sen hittade jag 3 häftiga burkar till köket, självklart i svart va annar? haha.
Nu ska jag straxt krypa ner i soffan och kolla på Talang och njuta av att ha 2 dagar framför mig ledigt :)
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....