19 april 2011

Vårkänslor

Hej
Ledig igen efter 1 dags jobb i går, nu har jag 3 lediga dagar förutom i morgon då vi har möte på jobbet bara.
I dag röjde jag inne sen satt jag mig ute i solen i några timmar och bara njöt.
Sen fick jag ett ryck å la på ny gjord på alla blommor ute och så fick dom lite näring.
Sen blev d en tripp till Lindex då jag ville ha toppar med lite härliga färger nu när man börjar bli brun :) Hittade en vit och en gul och så har jag en likadan hemma men rosa.
Tog en tripp in på Ica Maxi när vi ändå va i närheten och köpte denna fina stora vas som jag la
vita stenar i och ett turkost ljus.
Vill ju ha lite färg nu när våren är här, blev en lite blomma på bordet oxå.
Sorry för dålig bildkvalite.
Nu ska jag kolla på reprisen på BB som jag missade i går när jag jobbade.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Sitter och kollar på BB nu, många förstår inte hur jag kan titta på detta. Men har man börjat vill man ju se :)

    Är också ledig tre dagar till! Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....