29 april 2011

Tjingeling
Fre å ledig och solen skiner från en klarblå himmel :)
Sitter ute å bloggar nu, bäst att passa på att vara ute nu då d ska bli svalare nästa vecka.
Hundarna ligger i solen och sover så gott och jag njuter av ledig helg :)
Har tvättat och fixat lite inne idag så nu ska jag inte göra så mycket mer förutom att slappa :)
Nästa vecka kommer en kompis hit som är kakelsättare och ska kolla på våran balkong då han ska hjälpa oss att välja och lägga klinkers, jag längtar då d ska bli så skönt att få bort mattan vi har idag då allt hundhår fastnar så lätt i de.
Helgen blir lugn här, få se om vi åker till vårat nya Ikea och kollar, dom har svarta hyllor för 19:- som jag är sugen att sätta på en vägg ute på balkongen. Behöver en hylla att ha små krukor på.
Kolla in va tomater jag har redan, denna planta åker in på kvällarna och så får den stå ute i solen dagtid.
Nu ska jag käka lite lunch och surfa runt på lite bloggar.
Ha en härlig dag/kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...