05 april 2011

Slut på velandet med mobiler

Godkväll
Nu har jag äntligen bestämt mig ang. dessa mobiler som jag velar med :)
Köpte ju för nån vecka sen en iphone3 men va så missnöjd med den då den va sämre än min
x10 jag haft ett tag. Så idag köpte jag efter mycket velande en ny iphone4 och nu är jag äntligen nöjd och ska inte byta på ett tag nu. Så nu har jag åter igen beställt 2 nya skal och display skydd.
Så nu ska jag knåpa ihop annonser till mina 2 mobiler och alla dessa skal så jag kan lägga ut dom för försäljning.
Nu återgår jag till tv:n för nu börjar BB.
Ha en skön kväll.

1 kommentar:

  1. Ha ha du verkar ju vara mer ombytlig än mig :)
    Jag har också haft många mobiler men aldrig varit så nöjd som jag nu är med min iphone4, kanonmobil!!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....