10 april 2011

Sista passet

Godkväll

Vilken vårvärme d är idag :) 14 grader stog våran temp på när jag stack å jobbade.

I dag har jag delad tur så när ja kom hem på förm. blev d städning och tvätt sen tog vi bort presseningen på balkongen och tog fram möblerna :)

Torkade av lite smått därute så man kan sitta där när d är fint väder.

Sen när d va klart så ringde sonen och ville ha kaffe, så d blev en trevlig efm.

Nu är jag på jobbet och har gjort d jag ska så nu sitter ja och glor på tv och bloggar samtidigt.

Har varit såå trött idag så d ska bli skönt att få sova ut i morgon.

Detta får räcka för idag.

Ha en skön kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Nu är min kväll slut, äntligen har jag helg :) förmodar att du också har de :)
    Kramis

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...