14 april 2011

Har ingen lust just nu

Hej
Usch.. jag känner inte för att jobba, fy va d tar emot men vet att när jag väl kommer dit så känns de ok. Strålande sol just nu så d är inte konstigt att jag inte vill jobba.
De positiva är att de är sista nu i kväll sen har jag helg så i morgon ska jag sova ut :)
Har slitit ur soffklädseln ur soffan och håller på att tvätta den nu, och alla hundfiltar så i morgon ska jag sätta på klädseln, d är så härligt när soffan luktar gott :)
Casper hittade papper i lagom höjd och han älskar ju att riva sönder papper :)
Så nu får vi nog flytta på dom annars vet man aldrig hur d ser ut när man kommer hem hehe.
Kolla in va mina änglatrumpeter växer :)
och då har dom inte kommit ut än, dom får nog stå inne tills maj i alla fall.
Nä nu ska jag sätta mig i solen ett tag innan jag ska iväg till jobbet.
Ha en skön dag

2 kommentarer:

  1. Ja ibland är de bbra motigt, men som du säger bara man kommer dit.
    Går av i morgon och sen är jag ledig 7 dagar, tjohoo
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj 7 dagar lät skönt :) själv är ja ledig 3 sen jobbar ja 1 sen ledig 3 igen så ja klagar inte :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....