23 april 2011

Premiär på landet

Hej
Nyss hemkommen från en underbar dag på landet.Vädret har varit kanon, vi har varit ute hela dagen så nu är jag så trött och hundarna sover som stockar och orkar inte röra sig :)
Vi har fått god mat och gott att dricka.
Tack mamma och pappa för en härlig dag :)
Lite bilder från dagen.
Gott med kallt vitt vin när d är varmt ute.
Alla målade sina ägg
Fanny med Leo och Lucky
My kollar in va dom gör
Skönt i skuggan under bordet
Leo undrar om han ska få smaka russin av William
Ha en skön kväll själv ska jag inta soffan nu

1 kommentar:

  1. Härligt ni ser uta och ha haft!
    Jag har min jobbarhelg så jag får mest sitta inne :( fast vi är ute så mycket de går, så idag blir de en sväng till marknaden igen.
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....