08 april 2011

Jobbhelg

Hej

Nu är d slut på ledigheten, så idag jobbar jag igen efter 3 dagars ledighet.

Har en bra helg denna helg då jag jobbar dag både idag och i morgon, sen är d bara sön. kväll och sen är jag ledig igen :)

Slappar för fullt just nu på jobbet men har haft en total storstädning här på förmiddagen.

Ska straxt hänga tvätt sen tror jag att jag måste ha lite kaffe :)

Cyklade innan vintern till jobbet och i morse tog jag fram cykeln och kan ju säga att de va så härligt att cykla igen och man vaknar till liv på morgonen :)

Näpp de här går inte nu är kaffetarmen i uppror hehe.

Ha en skön dag mina vänner.

1 kommentar:

  1. Har också min jobbarhelg så godis smakar bra just nu :)
    Har också dammat av cyklen och de går ju så fort o cykla.
    Ha en bra fredag! kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....