24 april 2011

Lite shopping

Hejsvejs
Här har vi nyss grillat och käkat gott, och dessutom suttit ute för första gången och käkat :)
I dag har vi varit och letat nytt insynsskydd till balkongen, och äntligen hittade vi något som vi fastnade för.
Kolla in mina härliga änglatrumpeter som växer så d knakar för varje dag.
Nya krukor köpte jag oxå idag
Detta fula insynskydd har vi haft i alla år och trasigt är de oxå.
Dessa hittade vi idag som är i samma som våra möbler (konstrotting) helt underhållsfritt :)
Nu avslutar jag för vi ska åka och tävtta bilen sen ska jag bara slappa i soffan.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Vilka enorma trumpeter :)
    Snygg skydd!
    Ska till IKEA o handla balkongskydd i veckan.
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...