24 april 2011

Lite shopping

Hejsvejs
Här har vi nyss grillat och käkat gott, och dessutom suttit ute för första gången och käkat :)
I dag har vi varit och letat nytt insynsskydd till balkongen, och äntligen hittade vi något som vi fastnade för.
Kolla in mina härliga änglatrumpeter som växer så d knakar för varje dag.
Nya krukor köpte jag oxå idag
Detta fula insynskydd har vi haft i alla år och trasigt är de oxå.
Dessa hittade vi idag som är i samma som våra möbler (konstrotting) helt underhållsfritt :)
Nu avslutar jag för vi ska åka och tävtta bilen sen ska jag bara slappa i soffan.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Vilka enorma trumpeter :)
    Snygg skydd!
    Ska till IKEA o handla balkongskydd i veckan.
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...