30 april 2011

Valborg

Godkväll i kylan
Fy va d blåser kallt, tur jag inte ska till nån brasa för då skulle ja frysa ihjäl :)
Här blir d snart middag sen en lugn kväll hemma, känner inte för att göra nått annat.
Idag har vi varit nere på stan på Claes Olsson då jag i går kväll hittade en hylla på nätet som jag ville ha, och d va tur vi åkte ner idag för dom hade bara 2 kvar.
Så nu ska de bara dit blommor men de får bli sen när golvet är klart där ute.
Denna köpte jag som ska hålla fötterna fräscha i 24 tim. ska bli kul å se om d funkar.
Luktar jäkligt gott gör d i alla fall :)
Hittade en smart vatten flaska i dag oxå som håller vattnet kallt länge då grejen till vänster är som en isklamp som ska ligga i frysen, perfekt för mig som dricker litervis med vatten så den blir bra i sommar att ha med sig :)
Nu ska vi käka sen senare blir d kaffe och blåbärs paj.
Ha en härlig valborg mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...