12 april 2011

Hårfärgning

Hejsvejs

I dag är d inte lika fint väder som igår, men d är i alla fall uppehåll än så länge men ser lite grått ut i mellanåt.

Just nu sitter jag med färg i håret, de gråa tinningarnas charm är inget för mig så nu ska de bort :)

Casper är hos sin bästa kompis Milton så här är så tyst och lugnt just nu då dom andra voffsingarna sover sin skönhets sömn :)

I dag är sista dagen att njuta för i morgon är d dags att jobba igen, men jobbar bara ons och tors sen har jag ledig helg. I helgen är d hunduställning så då ska jag dit och kolla och även handla lite schampo och balsam och så blir d säkert lite mer smått och gott som vanligt :)

Nu ska jag fortsätta med håret.

Ha en skön dag mina vänner

1 kommentar:

  1. Ja idag är det inte alls lika skönt men man är ledig i allafall, snart väntar tre dagars jobb så bäst och slappa nu.
    Måste ringa frissan jag me :)

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...