11 april 2011

Ledig och varmt

Hej i d vackra vädret :)
Herre gud så underbart varmt och soligt d är ute, jag njuter som bara den.
Har tagit första fikan ute idag och de kändes så skönt :)
Glasskivan till bordet har inte kommit ut än men vet ju att de fortfarande kan bli frost så den får vara inne ett tag till.
Selma njuter lika mycket som jag gör i solen :) Jag har ju min helg nu i 2 dagar så i morse sov jag ut och sen röjde jag av de som ska göra här hemma, sen blev d en längre promenad med hundarna och sen har jag bara suttit ute i solen och njutit :) Ska straxt fixa lite mat till hundarna och mig själv sen sätter jag mig nog ute igen med datorn en stund. Har även rensat bort alla döa blad och titta va mycket grönt jag hittade :) Gräslöken är på g även den.

Ha en underbar dag i solen mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...