06 april 2011

Fjärdhundra

Godkväll

Tittar in en snabbis nu bara.

I dag blev d en sväng till Fjärdhundra till min moster. Där blev vi bjudna på sååå goda varma mackor och kaffe *mums*

Fick en sån fin (tavla kanske) vet inte vad jag ska kalla den men den ska i alla fall hänga på väggen i köket.

Ska ta bild i morgon så får ni se vad jag menar och lägga in några bilder från mobilen jag tog i dag oxå, men just nu funkar inte mitt bluetooth på datorn så jag ska köpa en ny i morgon.

Nu ska jag stänga av här och snart avsluta kvällen med BB.

Hörs i morgon

Natti natti

2 kommentarer:

  1. Morning, har du varit i Fjärdhundra utanför min stad :)
    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  2. Yes.. helt rätt :)Är ofta där på sommaren. Mina föräldrar har landställe mellan Enköping och fjärdhundra.

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...