27 november 2010

Underbara lördag

Hej
Här är full rulle.. eller har varit hela dagen då vi är så gott som klara nu bara klädseln till soffan som ska torka så ska vi sätta på den.
Idag har vi dammtorkat, vikit massor av tvätt dammsugit och skurat golv och adventpyntat :)
Och utanför fönstret vräker snön ner precis som de ska vara :)
Köpte en ny skurmopp i går som en kompis till mig har och hon har alltid sagt att den är kanon.
Så i går slog jag till och hon hade rätt den är så bra att skura med och de går fortare än en vanlig mopp :)
Massor av snö ute och mer kommer d :) Min vita tomte som jag alltid brukar sätta i denna lykta
Nya stjärnor som vi köpte i går
Nu ska jag ta mig en dusch sen ska hundarna få mat sen ska vi gå ut i snön så dom får kuta av sig lite :)
I kväll blir d njuta i soffan och dricka glögg :)
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Städninge i högsta tempot :)
    fint du har pyntat, gillar lyktan!
    Kramis Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...