01 november 2010

Tar med mig My

Hejsvejs

Pust... Nu har jag nyss dammsugit, fy va less jag är på de just nu, känns som jag inte gör annat när de är så skitigt och blött ute.

Längtar tills vintern kommer så man slipper få in all skit.

I dag har jag börjat jobba, jobbade ju i tors. kväll men de var bara extra. Har börjat gå på mitt schema nu och d känns så bra och jag trivs sååå bra :)

Idag är en dag med delad tur som d blir ibland, men eftersom jag bor så nära så gör d inget alls.

Jobbade 8-10 i morse då vi alltid är 2 på morgonen sen jobbar jag 16-23 och idag ska My få följa med mig till jobbet. Min brukare tyckte jag skulle ta med mig alla hundar men de blir för mycket, tycker d räcker med en åt gången :)

Så idag blir d My sen nästa gång tar jag väl nån av dom andra doggarna.

I morgon och ons har jag slappar dagar då jag bara jobbar 2 tim på morgonen.

Nu ska jag bara ta de lugnt till de är dags att sticka iväg.

Ha en skön dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...