09 november 2010

Storm och snö

Godmorgon

Idag är de full storm ute och flyger snö i luften, men va gör d? för jag är ledig och ska

bara njuta av dagen :) Sov till 9.30 och jag lovar att d va sååå skönt :)

I dag hade jag tänkt att tvätta och fixa lite här hemma, svårt att komma igång bara, kan liksom inte slita mig från datorn :)

T har just åkt och klippt sig och hundarna sover just nu men jag ska väl ge mig själv en spark där bak så jag får nått gjort idag, kan ju slappa sen när allt är klart.

Ha en skön dag och håll i hatten om ni ska ut :)

1 kommentar:

  1. Ha ha jag gör heller ingenting, ska gå ner och se om de finns tvättid ledigt.
    Snön har nu kommit hit så man vill knappt gå ut.
    Ha en skön slappardag! kram Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...