12 november 2010

Njuter av kvällen

Hej
Nu så är de äntligen helg :)
Jobbade i morse 2 tim. sen har jag tvättat, kammat igenom doggarna, torkat damm, skurat golv och gjort färdig middagen som blir tacos senare i kväll när T kommer hem från jobbet.
Hundarna har nyss fått mat och straxt ska vi gå ut sen blir d väl en dusch för dom då d är blött och skitigt ute nu.
I helgen ska jag bara vara, har inget inplanerat och d är såååå skönt.
Smarrigt med ben och mysigt att ligga på kuddarna i soffan :)
Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Jag ska också bara vara, måste njuta av helgerna nån gång också :)
    Ha en härlig lördag! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej fin bild på Casper
    Min granne Susanne har en Tibetansk spaniel
    Hon heter Ester
    Kennel Aldross tror jag att den heter
    En utav de små valparna ska placeras hos Susanne
    Ester är jätte trevlig
    Hon ser så rolig ut när hon klappar händerna
    Kram från oss i Urshult

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...