04 november 2010

Dåligt humör

Hej

I morse när jag vaknade va jag på sååå dåligt humör, och d är typiskt när jag inte får sova.

Ledig idag och hade ju tänkt sova ut, men 6.30 började Casper att pipa och gnälla vilket han aldrig gör. Alla hundarna sover alltid tills vi går upp, men inte idag. Så han höll på så till kl 9 då jag gav upp och gick upp trött som bara den och med huvudvärk.

Trodde faktiskt han va nödig men när jag gick upp då gick han å la sig i korgen *suck* han hade väl bara tråkigt men varför just idag?

Har i alla fall nu varit ute och solen skiner men d blåser kallt, men känner att jag börjar bli på bättre humör nu när jag vaknat till.

Äter en sen frukost nu och ska straxt hänga tvätt sen som vanligt dammsuga allt skit på golven och skura om jag hinner.

Kl: 15.45 ska jag vara hos läkaren för att få hjälp med min hälsporre som inte ger sig.

Ska bli så skönt att jag äntligen beställt tid och kanske snart kan gå utan att ha ont.

Nu ska jag fortsätta med frukosten.

Ha en bra dag

2 kommentarer:

  1. Klart man blir på dåligt humör om man verkligen vill sova, men jag går gärna ut me Tyra på morgonen direkt för sen kan jag koppla av.
    Jobbigt med hälsporre, de är visst svårt och bli av med, blir lättare me ilägg i skorna.
    Hoppas du får hjälp nu! kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska kolla på google, testa att googla på stötvågsbehandling stockholm eller var du bor någonstans. Ska tydligen vara bästa sättet att bli av m med hälsporre på

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...