23 november 2010

Vill inte gå ut

Oj oj oj vilken storm d är ute, tur hundarna har koppel annars vet man inte vart man får hämta dom :)
Nu väntas bara snön så är kaoset ett faktum.
I dag har jag haft kort dag så jag har fixat lite här hemma och trimmat hundarna i ansiktet.
T jobbar och jag myser i soffan och gluttar lite på förkväll.
I morgon jobbar jag heldag vilket jag sällan gör men morgondagen ska bli kul då jag jobbar ihop med min granne som igår ringde och talade om att hon fått jobb på samma ställe som jag är :)
Nu ska jag tända lite ljus här och dricka lite kaffe.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Tyra höll på och flyga bort :)så nu får man hålla sig inne, kallt är de också så man får väl se om de är massor me snö i morgon när man vaknar.
    Kram Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....