26 november 2010

Äntligen ledig helg

Hej

Vad jag har längtat till denna dag och nu är den äntligen här :)

Jag njuter vill ja lova :)

Eftersom jag har ledig helg så har jag bara jobbat mellan 8-10 idag, gör jag alltid då jag är ledig helgen. T tog komp idag så vi har tillbringat våran dag på rusta och Ica Maxi.

Köpte nya stjärnor på Rusta då dom vi köpte förra året inte syntes utifrån, gick inte att ha svart så nu köpte vi vita i stället.

Ica Maxi storhandlade vi så nu har vi fyllt frysen.

Nu har vi äntligen satt oss ner i soffan och ska bara njuta och slappa och i morgon blir d storstädning och upp med advents stakarna och några slingor. Ser fram emot att få upp allt :)

Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Härlig fredag!! de är så man ska ha de, slapp i soffan.
    Ska bara bli klar i tvättis så sen blir de soffan o IDOL.
    Kram Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....