07 november 2010

Kallt men fint

Godmorgon

Sitter här nu med en kopp kaffe och försöker vakna till liv.

Jobbade hela dagen igår och ska i väg nu 2 tim. sen jobbar jag i kväll igen. Känns just nu som jag jobbar hela tiden :) Men helgen jag jobbar är mer än i veckorna. på tis. är jag hel ledig och i veckan som kommer jobbar jag mindre. Kan ju säga att jag längtar till tis. då jag får sova ut ordenligt.

I går kväll va d bara mys i soffan och tidigt i säng.

Vädret är underbart nu då d är lite kallare och solen skiner i stället för regn och blöta.

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe sen cykla iväg till jobbet.

Ha en härlig dag

1 kommentar:

  1. Godmorgon, jag ska också i väg till jobbet, längtar till i morgon för då är jag ledig.
    De är bra kallt ute men härligt.
    Nu ska jag fixa mig så ärde dags o trampa i väg.
    Ha en bra jobbardag! kram Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...