01 december 2010

Shit va kallt d är då

Hej i kylan
Skiiiit va kallt d är, lite för mycket för min del.
-19 grader va d i morse när jag stack till jobbet och nu är de -15.
Men d är fint ute med all snö och solen :)
My har som förra vintern stora problem med sina tassar när de blir för kallt så nu har jag inhandlat tossor som vi ska testa idag, har sett flera hundar idag som har tossortassarna.
Har ju salvan som jag smörjer in hennes tassar med men nu hjälper inte den så hon gör allt för att slippa ha tassarna i backen (stackarn).
Nu ska jag gå och skölja ur min hårfärg sen ta en dusch sen slappa en stund innan mötet på jobbet, i kväll blir d mys i soffan och glögg så klart :)

1 kommentar:

  1. Har också funderat tossor, berätta om dom fungerar. Tyra kan inte gå många meter nu förrän jag får bära henne, stackars små.

    I stuttgart var de bara -2 så de är ju lite kallare här.
    Kram Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....