21 november 2010

Ögonen går i kors

Så här känner jag mig just nu.
Jag är så sjukt trött men i morgon är jag äntligen ledig och då ska jag sova och slappa :)
Jobbade hela dagen i går och när jag kom hem vid 17.30 så va middagen klar och Sonen, med flickvän och William va här.
Så här va full fart och alltid lika trevligt när sonen kommer och hälsar på :)
Glodde lite på tv när dom åkt men orkade knappt sitta upp så de blev tidigt i säng och
har sovit som en stock tills klockan ringde.
Nu är de massor av kaffe och så ska jag surfa runt lite innan jag stick i väg och jobbar.
Ha en bra dag

3 kommentarer:

  1. Godmorgon ska också iväg och jobba och sen så är jag ledig i 2 dagar, tjohoooo
    Näste helg blir de Tyskland så lite semester har jag då :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Håller med jätte trött
    Jag har fått klövar till Jezzi utav grannen vars jobbarkompis man är jägare
    Samlar mig för att göra hål i senan på dem
    måste ju vara snöre så att du kan binda fast dem i spåret
    Usch vad äckliga dem är men hundarna är jätte tokiga i dem
    Kram från mig och hundarna

    SvaraRadera
  3. Trött hela veckan
    Jag fick två klövar till Jezzi
    utav grannens jobbarkompis man
    Så i dag har jag slagit igen hål för snörena
    Jätte äckligt tycker jag Men ett måste då du binder fast den i spåret
    Hoppas att jag också får tag i en skvätt blod
    Ica i Tingsryd har jag skickat ett mejl till
    Den 28 är det dags för nästa kurstillfälle
    Kram på er alla

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....