02 november 2010

Trötter

Hej

I dag är jag såååå trött och seg.

Jobbade i morse och är nu ledig tills i morgon och då jobbar jag bara 2 tim. på morgonen sen har vi ett möte bara på efm. Sen på torsdagen är jag helt ledig och ska verkligen sova ut då.

D gick i alla fall kanon bra att ha My med sig på jobbet igår. Hon va först lite osäker och skulle bara sitta i mitt knä :) men tills slut kopplade hon av och låg och tuggade ben och sov som en stock mellan åt :)

Eftersom My är lite harig av sig så är d bara nyttigt att komma ifrån resten av flocken ibland.

Nu har jag nyligen tagit en dusch och ska bara slappa och ta d lugnt resten av dagen och kvällen.

Ha en fortsatt skön dag/kväll

LENA... tänker på er ska du veta och så ledsen för d som hänt :(

1 kommentar:

  1. De är ju en omställnign o börja jobba, ver ju inte hur länge du varit hemma.
    Men visst är de kul och komma i väg o jobba?
    Kramis Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...