27 februari 2013

Nyklippt

Idag blev 2 av hundarna äntligen klippta :)
Har ju dragit på de länge då jag ej får tag på hon som alltid klippt mina hundar.
Så nu har vi varit på ett nytt ställe och de blev kanon bra :)

My trött efter att varit borta några timmar


Casper letar upp solen, då han är lite frussen när matte tagit bort den varma pälsen :)


Kan säga så här. När Selma går ut på balkongen och lägger sig i solen då är våren på g.
Hon går inte ut alls på vintern, vilket dom andra gör, men så fort solen börjar värma
ska hon ut :)


Nu ska jag fortsätta med mitt, håller på att tvätta alla filtar till hundkorgarna.
Jobb i kväll några timmar sen ledig i morgon igen och då är de kiropraktorn som gäller.
Vill inte men ett måste om jag ska bli bra i armbågen.

Ha en härlig dag i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...