01 februari 2013

Jobbarkväll

Idag har jag roat mig med att storstäda, så skönt att slippa sånt tråkigt
på helgerna när man är ledig. Jag har ju turen att inte jobba nå helger alls nu och de
är ganska så skönt.
Har även trimmat alla hundarna så nu ser Casper igen, han brukar jag inte klippa då han
är ganska strulig och kan inte vara still när man ska klippa honom.
Eftersom jag ej får tag i hon som klipper hundarna så va jag bara tvungen att klippa dom i ansiktet
så dom ser något. Skönt när de väl är gjort, de tar ju sin lilla tid att fixa alla :)

Nu ska jag straxt käka sen åka och jobba, känns knäppt att åka och jobba kväll en fredag
då jag ej gjorde de på förra schemat. Men de gör inget, har en sån här fredag i månaden
och då jobbar jag bara 18-22 så de går fort och sen har jag helg.
Har köpt med mig semlor till jobbet idag, så jag hoppas på en lugn kväll så vi kan fika :)

Nu ska jag fixa lite käk och slappa en stund innan de är dags att åka.
Ha en härlig fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...