09 februari 2013

Roligt med blommor

Kolla va mina Änglatrumpeter växer och frodas :)


Testade något nytt i höstas och tog skott från trumpeten och satte i en vas med vatten, resten
kastade jag. Efter nyår planterade jag dom i jord och började vattna och gödsla. Kan säga
att dom växer så de knakar så de ska bli kul att se hur dom frodas sen när dom kommer ut till
våren och får sina stora krukor.

Pelargoner tog jag oxå in och dom växer så de knakar dom med :)

Nu inväntar jag Melodifestivalen och då blir de kaffe och semla här :)

Ha en skön kväll mina vänner.

1 kommentar:

  1. Dom kommer bli gigantiska sen när dom kommer ut!
    Kul när man kan ha odlingar inne!

    Mello va inte bra alls igår!
    kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....