19 februari 2013

Klippt håret

Nya datorn, gillar den verkligen. Gillar däremot inte windows 8 men de är säkert en vanesak.


Skönt, nu är 2 dagar gjorda, bara 2 kvar :)

Efter jobbet idag så fick jag ett ryck och åkte och klippte av mig lite hår. Har varit lite
halvless på mitt långa hår ett tag. Hänger bara rakt ner och är tungt, ingen frisyr alls.
Så jag klippte upp håret och fick en frisyr nu, känns bara så konstigt innan jag vänjer mig.

Nu ska jag krypa ner i soffan och njuta av min lediga kväll.
Ha en härlig kväll.

1 kommentar:

  1. Åhh va kul med en ny data, jag vill också ha :)
    Windows 8 låter spännande, har själv inte testat!
    Spännande med häret, kanske en bild?
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...