20 februari 2013

Rubriktorka

Komm nyss från Rusta.

Ny längre och bredare matta i köket, blev riktigt nöjd och så blev de nya till dom små rummen.


Dricker kaffe nu men ska straxt börja med maten sen kl:18 börjar jag jobba och i kväll ska jag
ha en intro med mig som oxå ska gå med mig på fre när jag jobbar dag. Alltid trevligt med lite
sällskap på jobbet även om jag har stort sällskap av min trevliga brukare så är de ju sina
arbetskamrater man saknar i detta jobbet.

I morgon är jag helt ledig så då ska jag passa på att storstäda och tvätta så jag har helgen fri sen
från alls sånt tråkigt och kan göra vad jag vill.

Ha nu en skön kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....