06 mars 2013

Skynda mig

Nu gäller de att snabbt skriva innan internet lägger av igen :(

Vi har haft strul i 2 veckor och är så less så hälften vore nog. Nu kl: 13 kom de tillbaka och har varit 
borta sen 18 i går kväll och så har vi varje dag och nu orkar jag inte ringa mer för jag får samma svar
varje gång. Driftstörning *suck*

Får se hur länge föreningen har bbb kvar, jag hoppas dom bojkottas.

Så nu skiter vi i bbb.

Har varit ledig i 4 dagar och de har varit skönt så i kväll börjar jag jobba igen, fast bara 3 dagar sen
är jag åter ledig :)

Hittade 2 nya lampfötter på Dollarstore i helgen då dom jag hade inte stod rakt då de va pluttar under
och vi har ju hål i fönsterbrädorna.
Men dessa står stadigt :)


Fick ett ryck härom dagen och rensade 2 klädkammare och fick ihop
5 kassar med kläder vi inte använder, så skönt att ha rensat ur.


Gjorde en kanon god Thai gryta med lax i går, Oj så gott de va så de kommer att göras om :)


Våren är på G så nu ligger hundarna ute i solen på dagarna och bara njuter :)


Selma blev klippt i går detta va före.


resultatet efter, sötnöt :)


Nu ska jag käka lite sen sätta mig en stund i solen :)

Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Tittar in och önskar dig en mysig dag =)
    Sparar din blogg och kommer igen. Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...