13 februari 2013

Känner mig less

Idag är ingen bra dag alls, känner mig allmänt less.
Har verkligen sett fram emot denna vecka då jag har långledigt.
Tor- mån kl:18 de är lyx de.

Men.... självklart så har vi utbildning i morgon hela efm. Vill inte men måste och de värsta är att
jag ska till Kiropraktorn kl: 9 i morgon bitti och de betyder att hela dagen är förstörd
då min arm, eller hand inte brukar funka då jag varit där.
Så jag får stå och glo på utbildningen och kommer inte kunna göra något och de är så trist.
Tur min snälla arbetskamrat kör våran bil så vi kommer dit i alla fall.

Finns en bra sak med morgondagen i alla fall och den ser jag fram emot och de är att
ÄNTLIGEN kommer bästa Jessica och barnen hem, efter att varit i Indien sen 1 Jan.
I morgon 16.25 kommer dom till Västerås :)

Idag har jag vattnat hennes blommor och handlat hem lite åt dom så hon slipper börja med
att åka och handla. Så nu har dom i alla fall middag när dom kommer hem och frukost.

Nu ska jag ta lite kaffe så jag piggnar till, så jag orkar åka och jobba en stund i kväll.
Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Jag har också sådär, allt hamnar på mina lediga dagar men då får man ju ta ut ledigt när de passar iallafall!

    Kul och få träffa dom efter så länge!
    Ha de bra! kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...